phone
+38 (035) 252-66-64 (офісний телефон)
+38 (035) 252-66-64 (офісний телефон)
+38 (035) 252-70-02 (офісний телефон)
+38 (035) 243-05-92 (офісний телефон)
+38 (067) 352-00-64 (відділ збуту верстатів)
+38 (067) 382-91-91 (відділ збуту підшипників)
телефонуйте, ми зараз працюємо вибачте, ми зараз не працюємо
УКРАЇНА, м. ТЕРНОПІЛЬ,
вул.ТЕКСТИЛЬНА, 34
показати на карті GPS-координати
графік роботи:
ПН-ПТ09:00 - 18:00
СБ-НДвихідний

Вальці RPM-3012A

під замовлення
Ціна зі
знижкою

Додаткова інформація

І. Загальні положення

Ця машина являє собою трьох валковий прокатний верстат, для прокату металевих листових панелей по кругу. Верхній вал може здійснювати переміщення по вертикалі та горизонталі (вирівнювання з нижнім роликом). Попереднє згинання відбувається за допомогою зміщення верхнього ролика асиметрично відносно нижнього. Матеріал втягується автоматично, так як нижній ролик під’єднаний до двигуна, а швидкість роботи контролюється нижніми роликами на яких встановлено примусові сповільнювачі. Положення нижніх роликів зафіксовано, тому на станку легко та швидко працювати.

II. Основні технічні параметри

Тип

Економний

Маx. Тиск верхнього ролика

130 000 кг

Діаметр верхнього ролика

Ø 300 мм

Діаметр нижнього ролика

Ø 165 мм

Міжосьова відстань між нижніми роликами

270 мм

Кількість опорних роликів

4 шт

Маx. ширина заготовки

3000 мм

Робоча довжина роликів

3100 мм

Швидкість роботи з заготовкою

4 м / хв

Маx. Діаметер обробки

Товщина 12 мм Ширина 3000 мм Діаметр 6500 мм

Min. Діаметр обробки

Товщина 10 мм Ширина 3000 мм Діаметр 500 мм

Маx. Товщина матеріалу

12 мм

Min. Товщина матеріалу

2 мм

Потужність (вхідна загальна)

11 Kw

Потужність (двигун гідронасосу)

4 Kw

Потужність (двигун відповідальний за гориз. Переміщення верхнього ролика)

2.2 Kw

Прямий відрізок краю

≤ 2-2,5 рази від товщини панелі

ІІІ. Структура верстату

Машина складається з верхнього роликового вузла (ролик + конструктивні елементи для нього), нижнього роликового вузла та механізму горизонтального вирівнювання ролика (калібрування та створення конусів), допоміжного ролика, головного приводу (передачі крутного моменту), перекидного пристосування, бокової стойки та шасі.

Вузол верхнього валика

Верхній роликовий вузол, що складається з основного резервуара для масла, посадочних місць для підшипників, верхнього ролика, двох самоцентруючих підшипників (швидкозємних), двох гідропоршнів які в момент роботи подають тиск на верхній вал. Тиск створюваний гідропоршнями – 19.5 МПа.

Матеріал верхнього ролика 42 CrMo

Твердість серцевини (після нормалізації) – HB 260-300 (Брінель)

Твердість робочої поверхні (після закалювання) – HRC 47-52

42 CrMo Склад сплаву

C

(Вуглець)

Si

(Кремній)

Mn

(Манган)

Ni

(Нікель)

S

(Сірка)

P

(Фосфор)

Cr

(Хром)

Mo

(Молібден)

Cu

(Мідь)

Fe

(Залізо)

> 0.41%

> 0.20%

> 0.75%

< 0.3 %

< 0.035%

< 0.035%

> 1.05%

> 0.23%

< 0.3 %

Решта

Низький вміст вуглецю – сплав не є крихким, кремній додає міцність і зменшує вплив шкідливих домішок що залишились від процесу плавлення металу. Манган – міцність, нікель твердість, хром твердість, корозійну стійкість, молібден тугоплавкість, твердість, гнучкість, пружність.

Вузол нижнього валика

Вузол нижніх валів складається з нижніх роликів, посадочних місць під підшипники, вхідного редуктора, та підшипників ковзання. Нижній ролик зєднаний з головним приводом через шестерню, таким чином він отримує крутний момент необхідний для роботи.

Матеріал нижнього ролика 45 CrMo

Твердість серцевини (після нормалізації) – HB 260-300 (Брінель)

Твердість робочої поверхні (після закалювання) – HRC 47-52

45 CrMo Склад сплаву

C

(Вуглець)

Si

(Кремній)

Mn

(Манган)

Ni

(Нікель)

S

(Сірка)

P

(Фосфор)

Cr

(Хром)

Mo

(Молібден)

Cu

(Мідь)

Fe

(Залізо)

> 0.44%

> 0.20%

> 0.75%

< 0.3 %

< 0.035%

< 0.035%

> 1.05%

> 0.23%

< 0.3 %

Решта

Низький вміст вуглецю – сплав не є крихким, кремній додає міцність і зменшує вплив шкідливих домішок що залишились від процесу плавлення металу. Манган – міцність, нікель твердість, хром твердість, корозійну стійкість, молібден тугоплавкість, твердість, гнучкість, пружність.

Механізм вирівнювання нижнього ролика (горизонтально – калібрування) – це пара похилих плит (принцип клинів) які приводяться в рух двигуном через шаріковий винт та стопорну гайку. Для пониження оборотів використовується черв’ячний редуктор.

Допоміжні упорні ролики

Блок опорних роликів складається з гвинта та гайки які приводять в рух клин. Блок упорних роликів можна відрегулювати відповідно до заготовки (збільшення товщини матеріалу збільшує навантаження, тому необхідно збільшувати сили тику упорних роликів.)

Основний привід (передача крутного моменту)

Головний привід складається з головного двигуна, трапецевидного ременя, понижуючого редуктора та електро гідравлічного фіксатора. Головний привід здатний передавати крутний момент як за годинниковою стрілкою, так і проти неї. Це спроектовано для того що б розкатувати заготовку, мати можливість збільшити діаметр заготовки зменшивши товщину матеріалу заготовки.

Пристрій вигрузки деталей

(відкидна частина для виймання деталі)

Пристрій перевертання бокової опори, для відвантаження готової продукції. Перевертання здійснюється за допомогою гідро поршня.

Пристрій вигрузки деталей

(наклонна частина яка підтримує верхній вал)

Відкидна бокова частина рами верстату, є звареної з листів сталі а після зварки проходить процес відпалу для нормалізації структури металу, і наданню металу вібростійкості, міцності, зняття внутрішніх напружень, та покращення антикорозійних властивостей.

ІV. Гідравлічна система

Гідравлічна система даного верстату складається з масляного насосу високого тиску (шестерня), допоміжних трубопроводів, з клапана YUKEN – сенвічного типу, та основних трубопроводів високого тиску. Система складається з трьох замкнутих гідравлічних контурів. Перший відповідає за тиск створюваний верхнім валом на заготовку. Другий контур відповідає за синхронізацію між циліндрами. Третій відповідає за гідро поршні для виймання заготовки. Регулювання тиску відбувається за допомогою головного випускного клапану. Робочий тиск системи 19.5 МПа.

Замкнутий гідравлічний контур для синхронізації тиску між гідро поршнями регулює висоту кожної сторони верхнього ролика. Регулювання відбувається за допомогою дроселя, та датчику положення верхнього валу. Точність системи +- 0.2 мм.

Третій контур контролює швидкість повороту та складання рухомих частин рами, для виймання заготовки з станка з допомогою дросельної заслонки та електричної системи управління.

  1. V. Електрична система

Електрична система управління складається з електричної шафи, та ручного регулювання з пульта управління. Джерело живлення 380 V 50 Гц. Головний вхід електро потужностей має захист від короткого замикання та перегрузки. Управління відбувається за допомогою PLC (програмуємий логічний контролер - ЧПК). Управління відбувається за допомогою сенсорного екрану, всі дії що відбуваються з машиною відображаються на екрані або на світлових індикаторах. Працювати на верстаті дуже просто, так як можна контролювати все не відходячи від пульту. Верстат має високий рівень автоматизації так як верхній вал (рухомий) може бути запрограмований на виконання певної роботи, іпісля програмування має змогу виконувати її без нагляду оператора.

VI. Особливості

  1. Високоточне попереднє згинання краю заготовки.

Попередньо зігнувши краї заготовки за допомогою зміни положення роликів, можна легко контролювати необхідний діаметр закручування. Контроль тиску здійснюється верхнім роликом, і регулюється. Таким методо ми можемо контролювати форму рівного краю заготовки з високою точністю.

  1. Висока точність кінцевої продукції.

Верстат може працювати як з тонким та і з товстим матеріалом, до 12 мм товщиною.

  1. ЧПК система.

Контроль всіх процесів за допомогою автоматичних систем забезпечує стабільну роботу та робить можливим вирівнювання поверхонь з нерівностями за допомогю автоматичного управління PLC.

VII. Комплектація покупки

1) Вальці RPM-3012A

2 ) Пульт управління;

3 ) Гідростанція;

4 ) Система змащування;

5 ) Елементи підключення електро систем для пульту управління та Вальців RPM-3012A

6 ) Елементи підключення гідро систем для Вальців RPM-3012A та гадростанції

7 ) Фарба для корпусу

8) Стандартні запчастини