|
І. Загальні положення Ця машина являє собою трьох валковий прокатний верстат, для прокату металевих листових панелей по кругу. Матеріал втягується автоматично, так як нижній ролик під’єднаний до двигуна, а швидкість роботи контролюється нижніми роликами на яких встановлено примусові сповільнювачі. Положення нижніх роликів зафіксовано, тому на станку легко та швидко працювати. II. Основні технічні параметри Характеристика | Значення | Одиниці | Максимальна товщина матеріалу | 12 | mm | Мінімальна товщина матеріалу | 2 | mm | Максимальна ширина заготовки | 3000 | Mm | Ширина робочої зони роликів | 3100 | mm | Мінмальна довжина заготовки | 245 | Mm | Мінімальний можливий діаметр скручування | 600 | Mm | Діаметер верхнього ролика | 280 | Mm | Діаметр нижнього ролика | 240 | Mm | Міжосьова відстань між роликами | 360 | Mm | Допоміжні ролики | 4 | Root | Швидкість прокатування | 4 | m/min | Потужність двигуна | 11 | Kw | Потужність двигуна перекидування | 5.5 | Kw | Розміри | 5300×1400×1550 | mm | Масса | 6200 | Kg |
ІІІ. Структура верстату Машина складається з верхнього роликового вузла (ролик + конструктивні елементи для нього), нижнього роликового вузла та механізму горизонтального вирівнювання ролика (калібрування та створення конусів), допоміжного ролика, головного приводу (передачі крутного моменту), перекидного пристосування, бокової стойки та шасі. Матеріал верхнього ролика 42 CrMo Твердість серцевини (після нормалізації) – HB 260-300 (Брінель) Твердість робочої поверхні (після закалювання) – HRC 47-52 42 CrMo Склад сплаву C (Вуглець) | Si (Кремній) | Mn (Манган) | Ni (Нікель) | S (Сірка) | P (Фосфор) | Cr (Хром) | Mo (Молібден) | Cu (Мідь) | Fe (Залізо) | > 0.41% | > 0.20% | > 0.75% | < 0.3 % | < 0.035% | < 0.035% | > 1.05% | > 0.23% | < 0.3 % | Решта |
Вузол нижнього валика Вузол нижніх валів складається з нижніх роликів, посадочних місць під підшипники, вхідного редуктора, та підшипників ковзання. Нижній ролик зєднаний з головним приводом через шестерню, таким чином він отримує крутний момент необхідний для роботи. Матеріал нижнього ролика 45 CrMo Твердість серцевини (після нормалізації) – HB 260-300 (Брінель) Твердість робочої поверхні (після закалювання) – HRC 47-52 45 CrMo Склад сплаву C (Вуглець) | Si (Кремній) | Mn (Манган) | Ni (Нікель) | S (Сірка) | P (Фосфор) | Cr (Хром) | Mo (Молібден) | Cu (Мідь) | Fe (Залізо) | > 0.44% | > 0.20% | > 0.75% | < 0.3 % | < 0.035% | < 0.035% | > 1.05% | > 0.23% | < 0.3 % | Решта |
|